Alla inlägg under oktober 2008

Av elin nordqvist - 29 oktober 2008 19:52

jag hatar att gå till tandläkaren. dom bara säger saker som jag inte får göra och vad jag ska göra. jag har 9 st som kan bli håll. det var första gången jag verligen har fått något från tandläkaren förutom klistermärken. jag fick en tandborste av dom. så snällt av dom....


HARTAR ATT GÅ TILL TANDLÄKAREN

Av elin nordqvist - 27 oktober 2008 20:55

jag saknar mitt gamla långa hår. jag är trött på att ha kort hår nu man kan inte sätta upp det som man vill ha det och det sitter aldrig kvar där jag vill att det ska göra. varför kan inte mitt hår växa lite fortare vad det än gör nu. jag hoppas på att det har blivit långt tills studenten/balen. om det inte har det så blir jag ledsen :(


:(   :(   :(   :(   :(


pözzpözz

Av elin nordqvist - 27 oktober 2008 18:00

kan man ha tråkigare än vad jag har det. inga av min päron är hemma och jag är typ sjuk. jag och maria bestämde att det var bäst att hon inte ska sova här i natt när jag inte har mått så bra i dag. men på onsdag så kommer hon hitt igen för att sov. jag hoppas på att jag kan jobba i morgon så att jag inte börjar må illa.

jag ser fortfarande på one three hill. jag kan bara inte sluta att titta på det för det är så jävla bra


pözz pözz

Av elin nordqvist - 27 oktober 2008 14:45

då har man tränat i 2 timmar på isen det var jobbit för man gick upp kl 7 och stod på isen kl 8.00 först i början så var det lite kalt men ju längre man hade stot på isen så blev man "varm". och efter det så åkte jag till jobbet och då jobbade jag i ca 1 timma och 30 minuter sen började jag átt jag inte mådde så jätte bra. så jag åkte hem i stället.


nu är man hemma och tittar på one three hill s1. har sett den många gånger innan men man kan inte se den för många gånger för att den är faktist jätte bra. 

maria kommer till mig i kväll igen för att sova över här. ska upp tidigt i morgon med.


nu ska jag nog sova lite

zzzzzzzzz 

Av elin nordqvist - 26 oktober 2008 19:19

idag så ha jag varit och kollat på när maria tävlade. jag tyckte att hon åkte jätte bra men hon kom sist men hon kom på prispalen ändå för dom vara bara tre stycken i sin grupp. men det vara ca ett och ett halft år sedan hon tävlade sist...

sen var jag och åt lunch i kyrkan. det kanske inte var den godaste maten jag har ätit. sen när vi kom hem så började jag och mamma packa för vi åker ju snart till cypern. vi hade jätte kul. jag fick provat mammas bad dräkt och den satt supper bra. jag blev super snygg i den. och mamma satte på sig en gamal baddräkt och så satte och på sig ett par av mina skor oc hon så super rolig ut för hennes ben var jätte håriga jag och pappa bara gapskratade. hahahahaha


snart så kommer maria för att hon ska sova över här. vi ska vara upp kl 8 i ishallen i morgon "zzzzzz" och efter det så åker jag till jobbet för att jobba fram till kl 17.00 "orka"


pözz pözzz <3

Av elin nordqvist - 25 oktober 2008 22:26

idag så har jag varit i kungsbacka och i freeport. ja ar där med mamma, johan, kickan och så sötta nova. jag  hittade jätte mycket snygga kläder. jagköpte två klänningar. en av dom ska jg ha på dopet, men det var inte den lilla som jag hade tänkt från början utan den blir på nyår i stället och så hittade jag en vit klänning på grina. sen så köpte jag två väskor. en liten och sen en stor, med märket nike. sen så köpte jag en bikini som jag ska ha med till cypern som jag åker till om 9 dagar. den var vit så jag kan nog inte bada med den så an får bara sola med den.


pözz pözz <3

Av elin nordqvist - 25 oktober 2008 22:23

idag så har jag varit och sett high school musical 3, med amanda. den var jätte bra. den var bättre än vad jag hade förväntat mig. nu vill man bara se en en gång till för då brukar filmerna bli bättre. :D:D:D

Av elin nordqvist - 24 oktober 2008 21:50

nu har man då kommit hem från high school musical ice tour. den var inte så jätte lång som jag tycketatt den skulle ha varit. dom som var åkte var jätte bra. hoppade jätte bra men deras skådespelare var inte det bästa. jag hoppas på att hsm 3 är bättre i morgon.

pözzar och kramar  <3

Presentation

Omröstning

känner du mig
 ja
 nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards