Alla inlägg under februari 2009

Av elin nordqvist - 28 februari 2009 11:14

älskar dig sötnos :D <3

Av elin nordqvist - 27 februari 2009 15:39

hmmmmmmmmm hhmmmmmmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmmmahhhhhhhhhh ahhhhhhhhh ahahhaa

jag har tråkigt så jag bar dör  hmmmmmmmmmmmmmm ahhhhhhhhhhhhh nawwwwwwww blääääääääääää bläääääääääääää

Av elin nordqvist - 26 februari 2009 21:26

jag har aldrig varit så här sugen på chips... jag var förut och handlade lite men glömde at köpa chips... jag blir så sur på det...


vill ha chips NUUUUUUU!

Av elin nordqvist - 25 februari 2009 19:08


Regler: Det här är svårare än du tror!

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


Lycka till! (DETTA BLIR INTE LÄTT)


1. Vad heter du? Elin

2. Ett ord på fyra bokstäver: evig

3. Flicknamn: ellen

4. Pojknamn: erik

5. Yrke: elektriker

6. Färg: eldgul

7. Klädesplagg: eligantklänning 

8. Mat: fins igen mat rätt på e

9. Sak i badrummet: eltandborste

10. Plats/stad: england

11. En orsak att vara sen: eld

12. Något man skriker: elak

13. Film: emil i lönebärja

14. Något man dricker:

15. Band: elektrik bananad band

16. Djur: ekorre

17. Gatunamn: eriksvägen

18. Bil: elbil

19. Sång: Everywhere She Goes

20. Aktivitet med mer än en deltagare: ???? 

Av elin nordqvist - 24 februari 2009 21:27

just nu känner jag mig verkligen som fula ankungen för mina mandlar har ju svulnat upp men inte lika mycket på båda sidorna.... på ena sidan så ser det ut som jag har dubbel hacka och på andra sidanså är det bara lite svullet... och detta gillar jag inte sä mycket



men men det kommer  ju försvinna så att man inte er det om några dagar.... det är ju tur :P :D

bio

Av elin nordqvist - 24 februari 2009 19:44

här kommer en lista påbio filmer som jag vill se. så omdu hittar någon du vill se så säg till :D


Australia 

Bröllopsduellen

Hundpensionatet

I taket lyser stjärnorna

Rosa Pantern 2

The Unborn 

Borta bäst, hemma värst ----------------------27 feb

17 again ------------------------------------------17 april

Dragon Ball --------------------------------------10 april

X-Men: wolverine ----------------------------- 1 maj

Ice Age 3 --------------------------------------- 30 juni

Harry Potter och halvblodsprinsen -------- 17 juli

Transformers 2--------------------------------- 26 juni


Av elin nordqvist - 24 februari 2009 16:13

jag har funnit en ny underbar vän, som alltid finns där när man behöver en... han har funnit väldigt längei mitt liv, men han är en sådan underbar vän

han har ett sådant glatt leende, så när man ser det så bara man smällter :P du har en ljuv stämma som alltid kommer att finnas i mitt öra :P


gossedjursapa älskar dig <3

Av elin nordqvist - 24 februari 2009 16:08

varför har man jämt så tråkigt när man är sjuk... man är ju hemma och kan ju göra vad som hells, men nej kul ska man inte. man har ju alltid kul när man är ledig från skolan... det är typ som sjuk betyder tråkigt


men i morgon så tror jag att jag kommer att baka lite, för att få något att göra. för annas så kommer jag ha dött innan fredags slut pga tråkhet....

Presentation

Omröstning

känner du mig
 ja
 nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards