Alla inlägg under december 2008

:D

Av elin nordqvist - 31 december 2008 11:44

ska fira nyår med min yster vi kommer att ha så kul och så mysigt........

det är nu andra året som jag inte är hemma och firar med morsan och farsan... det känns så skönt för man kan ha mer roligt utan dom:D:D:D:D:

men helst så skulle jag vilja fira nyår med dig min älskling och alla mina kompisar :D


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA

Av elin nordqvist - 31 december 2008 11:34



GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA SOM LÄSER DETTA....... gör nu bra nyårs löften som ni kommer att kunna hålla hela året.

mitt löfte kommer då att bli dom de två tigare åren, och det är att ha två olika strumpor på mig varje dag.... sen mitt andra löfte kommer att vara att jag ska försöka att hålla mitt rum i snyggt, men jag kan inte lova detta till 100% utan mer till 70%. jag är ingen typ som gillar att städa mitt rum men när jag är i typ köket så vill jag ha ådning och reda. jag fatta inte dettta......   



nää nu ska jag äta lite frukost och sen så ska jag gå och handla så att jag och min syster får någon efterrätt :D:DD:D::D:D


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA IGEN :P

Av elin nordqvist - 30 december 2008 23:09

snart slut... det är inte många timmar kvar.....


jag kommmer sakna så mycket detta året men det är en del saker som man inte vill minnas alls....

jag kommer inte att träffa så många mer detta året. det är ju typ bara familjen som man kommer att träffa i morgon och inga vänner :( som är så tråkigt. jag hoppas att ni får en trevlig tid den tid som finns kvar på detta året...


vem kommr du att kyssa vid 12 slaget. jag skulle vilja kyssa petter men tyvärr så kommer jg inte att fira nyår med honom utan jag får vänta ända tills nästa år för att träffa honom.

saknar han jätte mycket just nu...... <3


ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA <3<3<3<3<3

Av elin nordqvist - 29 december 2008 22:41

mmmm vad god kaka detta är. jag kommer att baka den till nyår.... så jag  kommer att sitta där och proppa i mig den så man blir tjock tills nästa år hahahahha skämta bara :P


Tid: 1 timme

Muffins 30-40 kakor

Du behöver:Kaka:Glasyr:Gör så här:

Sätt på ugnen på 200°C.

Smält smöret. Klä en långpanna eller en ugnsform, ca 25x35 cm med bakplåtspapper.


Vispa ägg och socker, använd gärna elvisp. Blanda i vaniljsocker, salt och kakao. Blanda i vetemjöl och det smälta smöret och rör till en jämn smet.

Bred ut kakan i långpannan med bakplåtspapper.

Grädda mitt i ugnen i 200°C i 15 minuter.

Gör under tiden kokostoscaglasyren i en kastrull.


Häll kokosflingor, sirap, socker, grädde och smör i en kastrull och sätt på plattan på medelvärme och rör om när smöret smälter så det blir en jämn smet. Låt sedan koka upp och låt det sjuda ca 5 minuter.


När kakan är klar och uttagen från ugnen, bred på glasyren och grädda ytterligare 10 minuter i ugnen tills kakan fått fin gyllenbrun färg.


När kakan svalnat, skär kakan i fyrkanter med en vass kniv.


Ät och njut!

Av elin nordqvist - 29 december 2008 01:19

Han får mig att skratta,
han får mig att le,
han får mig att inse saker
jag inte trodde kunde ske.
Jag älskar han så mycke,
alla tror han är en kärleks-skytte,
han finns i mitt hjärta,
fast-klistrad som andra känner smärta




Att somna och vakna tillsammans
är en gåva.Att mötas igen och se in
i dina ögon är att komma hem.
Att känna dina armar
och din kropp tätt intill min,
det är högsta lycka...
så mycket kärlek strömmar genom mig.
Du min älskade är den som får mig
att tro på en framtid.


kärleken är svår
Det vet vi båda två.
jag hoppas du förstår
att det kommer bli vi två
kärleken är inte lätt
det kommer som en smäck




Saknaden efter dig
känns väldigt tung....
Du blir alltid för mig
min hjärter kung!

Min längtan skriker
både dag och natt....
Jag gråter och våndas
tills jag blir matt....

Men jag sjunkit ner
i hjälplöshet och inte hittar ut.
Du är allt jag har och allt jag ber
om jag är här för dig.

Kommer inte aldrig jag
i mitt liv sluta älska dig.
Jag ger all dig upp
bara du kommer tillbaka till mig
då får du det du vill ha an mig...




Av elin nordqvist - 29 december 2008 01:07

Kärlek växer när den brukas.


Man måste kyssa en himla massa grodor innan man hittar en prins.


Kärleken övervinner allt utom fattigdom och tandvärk.


De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar.


Den som försöker dränka olycklig kärlek i alkohol är en galning. Alkohol konserverar.


Män vill alltid vara kvinnans första kärlek - kvinnor tycker om att vara mannens sista romans.


Gud förblindar många, kärleken förblindar alla.


Där kärleken tittar in genom fönstret, går olyckan ut genom dörren.


Av alla brev är kärleksbrev de lättaste att skriva; det enda som krävs är kärlek.


Man behöver någon att älska medan man söker någon att älska.


En kvinna man älskar doftar alltid gott.


Den som älskar dig mycket kommer att få dig att gråta.


Livet är en blomma och kärleken dess nektar.



:D

Av elin nordqvist - 24 december 2008 00:37

GOD JUL på er alla som läser detta.. hoppasatt ni kommer få en lika bra jul som jag kommer att få. önskar att du kunde vara med min äsklig <3... men men så blir det inte.

nu är det bra att sätta klockan på 15.00 så att man inte missar kalle anka :P


GOD JUL

Av elin nordqvist - 24 december 2008 00:35

då blev man påkörd när man var ute och körde bil i söndags eftermiddag.. det var inte alls kul. men dte blev som tur inga stora skador på våran bil, men den somkörde p mig fick lite eller mer skador en  vi fick....

men självklart så mår jag bra :D

Presentation

Omröstning

känner du mig
 ja
 nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards