Alla inlägg under november 2008

hej

Av elin nordqvist - 30 november 2008 21:52

bläääääääää

blääääääää

bläääääääää

blääääääää

bläää

bläääääääääääääää

bläää

blääääää

 mitt liv suger just nu..... allt är bara tråkigt och jobbigt......

bläääääääääää

bläääääääää

blä'äääää


Av elin nordqvist - 22 november 2008 18:04

nu har jag en ny blogg som heter metrobloggen.se/alinsliv

på denna bloggen så kan an känna pengar efter ett antal personer har gått in på den :D


pözzpözz

Av elin nordqvist - 20 november 2008 17:15



då har man då fått sett snöö i år igen, men första gångn här i sverige... men jag ska ta med mig snön till gbg så att jag kan kasta snö bollar på alla som jag känner.....


hahahaha

Av elin nordqvist - 20 november 2008 16:47

jag blir så sur på min yster ibland när hon inte loggar ut direkt från saker.. för då går det tytp inte att logga ut senare och det har hänt i dag... jag har skaffat en till blogg och det är på metrobloggen... så nu kan jag inte komma in på metrobloggen på min egna dator.... blir så jävla surrrrrr.....

Av elin nordqvist - 19 november 2008 20:03


nu sitter jag på tåget påväg upp till arvidsjaur... internet som jag använder går inte sså jätte snabbt men det går bra ändå..


men nu ska jag sova lite mårinte toppen :(

Av elin nordqvist - 18 november 2008 21:01


imorgon så drar jag till arvidsjaur.... det ska bli riktigt roligt, men inte att sita på tåg i 19 timmar... men man kommer ju få se snö iallafall i år. sötta lilla Nova ska bli döpt på lördag kl 13..... det är ju skönt att slippa skolan i några dagar men man missar lite sömnad...


apor är vi allehoppa :D:D:D

Av elin nordqvist - 17 november 2008 21:57



åååå det kändes som jag skulle spy på träningen förut. det var svin äkligt... jag hade bara tränat i 30 min sen fick jag sluta...

jag tro dte berode på att mittblodsocker var nere.... men nu är dte bättre när jag har ätit lite godis och drukigt sprite


Av elin nordqvist - 17 november 2008 19:08

nu behöver jag er hjälp. kan man ha underdelen och ett par svara legins under när man går till skolan... jag är en annulunda människa vågar att ha knäppa kläder på mig men jag vet inte om jag vågar att ha detta :S


snälla hjälp mig med detta

Presentation

Omröstning

känner du mig
 ja
 nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards